بازی Aliens: Fireteam Elite فصل 3 اکنون پخش می شود

بازی Aliens: Fireteam Elite فصل 3 اکنون پخش می شود

بازی تیراندازی 4 نفره استودیوی Cold Iron، Aliens: Fireteam Elite، مدتی است که منتشر شده است، و اگرچه ممکن است بزرگترین بازی موجود نباشد، توسعه دهندگان هنوز پشتیبانی از آن را تمام نکرده اند. فصل سوم محتوای آن اکنون در تمام پلتفرم ها راه اندازی شده است. تریلر زیر را ببینید.

فصل 3 که "لنسر" نام دارد، یک به روز رسانی رایگان برای بازی است که افزوده های جدید مختلفی مانند کلاس جدید قابل بازی، لنسر عنوان را به همراه دارد. لنسر با یک تفنگ ساچمه ای و یک مسلسل سنگین و توانایی هایی مانند هجوم و نیزه ذرات ارائه می شود که پرتو لیزر را برای از بین بردن بیگانگان پرتاب می کند.

علاوه بر این، سلاح های جدیدی مانند X45 Bombard Flechette Rifle، X1 Fireball و M41E4 Heavy Pulse Rifle نیز به بازی اضافه شده اند. این به روز رسانی همچنین گزینه ای را برای داشتن چندین ایستگاه از پیش تنظیم بارگیری برای موقعیت های مختلف و کارت های چالشی و لوازم آرایشی جدید به همراه دارد.

Aliens: Fireteam Elite برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Aliens: Fireteam Elite فصل 3 اکنون پخش می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2c86

خبرنامه بازی ها

گالری